xxx

AYAM KAMPUNG
Mula diternak pada 1997. Pada masa ini terdapat 3 reban dua tingkat untuk ayam dewasa, 1 reban besar untuk anak ayam sederhana, 2 reban kecil untuk anak ayam.
LEMBU
Mula diternak pada 2003. Terdapat kandang yang berukuran 12'x32'.
INKUBATOR / ALAT PENETASAN
Mula digunakan pada 2003. Aktiviti membuat dan menjual inkubator dilakukan secara kecil-kecil.

################################################################################################

Wednesday, July 31, 2013

Semenjak bulan Mac, semua aktiviti penternakan ayam saya telah serahkan kepada rakan baik saya- askar pencen. Inkubator tak buat. InsyaAllah bila sembuh nanti akan on semula.

Saya disahkan kena rectal kanser dan akan mula kemo selepas Raya. Saya berurusan dengan Hospital Kerajaan. So free of charge. Kalau di Hospital Swasta kena charge antara RM18,000 hingga RM20,000 untuk buat op buang tumor berkenaan. Kemo tak termasuk.

Selain ubat hospital saya ambil produk ubat Apricot Seed dan extract Durian Belanda. 

No comments:

Post a Comment